تقویم رومیزی 99 -✅چاپ و طراحی اختصاصی

تقویم رومیزی 99 -✅چاپ و طراحی اختصاصی

سفارش طراحی چهره با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کمترین زمان با انواع تکنیک های نقاشی اعم از سیاه قلم،پاستل،مدادرنگی و غیره برای مناسبت های مختلف مثل تولد ولنتاین نوروز یلدا کادوی سالگرد ازدواج نامزدی روز مادر روز پدر و غیره تماس فوری برای طراحی 09108546614

خوب یا بد ، به لطف دوستان و مسئولین همه ی ما با تنگنای اقتصادی آشناییم . آشنا که چه عرض کنم دیگه با پوست و گوشتمون معنای کلمه رو احساس کردیم .

مسلما تمام اَرکان زندگی روهم تحت تاثیر خودش قرار میده …

قبلنا اگه مراسم ها ساده بوده ، سطح انتظار ها هم همونقدر پایین بود.اون کادو های کاربردی کاردو چنگال و بشقاب هم واقعا جزء نیازهاشون بود و خوشحال می شدند!

خداروشکرالعان خیلی پیشرفته تر شده داستان . داریم میینیم که سطح رفاه ما اصلا قابل مقایسه با قبل نیست!

بخاطر مشغله و فشار های کاری دنبال شادی و دورهمی میگردیم منتهی هرچقدر هم بخوایم ساده برگزار کنیم ، باز هزینه قابل توجهی رو باید براش کنار بزاریم !

اینکه اون مهمونی تو کدوم باغ و سالن باشه یک طرف کارای تشریفاتی و دیزاین وخوراکی ها و چیدمانشون طرف دیگه . اینا کاراییه که میزبان باید به تنهایی نهایتا با کمک یکی 2 نفر انجام بده که اگه همون 2نفر هم نباشن باید هزینه خدمات تشریفات مجالس رو هم به مجموع هزینه هاش اضافه کنه . مهموناهم سختی کار خودشون رو دارن .هماهنگی تایم و آرایشگاه و لباس و… بماند،  مشکل ترین انتخاب ” خرید هدیه مناسب ” برای اون مهمونیه .

آدم ها که بزرگ میشن بُعد معنوی هدیه براشون ارزشمند تر میشه تا بُعد مادیش . این در حالیه که انقدرهزینه ها بالاست که نمیشه تو هر مناسبتی هدیه درخور “مادی” برای همه تهیه کرد. در عین حال مسلما مایی که میخوایم هدیه بدیم ، اینکه طرف مقابل اون رو دوست داشته باشه وبه دلش بشینه خیلی برامون مهمه … .

پارسال تولدم مهمونی داشتم . خیلی ام خوش گذشت جای همگی سبز، دوستان هم خیلی شرمندم کرده بودن با اقسام کادو های گرون قیمت و متنوع .

اما واقعیت اینه یکی از کادوها خیلی زیاد به دلم نشست .

یکی از عکسام  که خیلی دوستش داشتم و گذاشته بودم پروفایلم و یکی از دوستان صمیمیم هم ازشدت علاقه من به اون عکس خبر داشت .  خلاصه که بعد باز کردن اون هدیه کاملا شگفت زده شدم . باورتون میشه؟همون عکسم رو داده بود بیرون برام به حالت سیاه سفید کشیده بودن.خیلی حس خوبی داشت اون عکس بعد از کلی تشکر من بالاخره اون مهمونی تموم شد و همه رفتن من موندم و اون تابلو ؛ عکس خودم که اصلا از نگاه کردن بهش سیر نمیشدم .

هنر سیاه قلم

یک هدیه با قیمت فوق العاده مناسب ، فوق العاده خواستنی و در عین حال هدیه معنویه خیلی ارزشمندی شد برام .

زدمش به بهترین جای اتاقم  زمان ازش گذشت وکم کم جذبش شدم و به این فکر افتادم که خودمم دست به کار بشم و این هنر رو یاد بگیرم . دنبالش رو که گرفتم فهمیدم اسم این هنر سیاه قلم هستش . کلی با پرس و جو از این ور اون ور و سرچ توی اینستاگرام کلی تبلیغات دیدم ، اما هزینه ها هم خیلی برام مهم بود، چون حداقل 7-8ترم باید برم تا بتونم خبره بشم و اینقدر قشنگ طراحی کنم .

کلی گشتم اما قیمت ها نجومی بود .نهایتا زنگ زدم به دوستم تا اسم و آدرس استادی که اون طرح رو کشیده بود ازش بگیرم  شاید  آموزشگاهی رو با قیمت مناسب سراغ داشته باشه .دوستم گفت نقاشی رو بصورت اینترنتی سفارش داده تصادفی به یک سایت برخورده که توش کارهای سیاه قلم انجام میدن. آدرس سایت hozenaghashiii.com بود . بلافاصله رفتم سراغ سایت .متوجه شدم علاوه بر انجام سفارشات آموزش سیاه قلم هم دارن . عالی شد چون هم قیمتاش مناسب بود هم مسیرش به من نزدیک . راستی نگفتم خونه ی ما تو کرجه ! خیلی برام بهتر بود تو همین محدوده یک آموزشگاه با کیفیت اما هزینه مناسب پیدا کنم .این آگهی هم برای هفت تیر کرج بود “آموزشگاه حوض نقاشی “تلفنی زنگ زدم و آدرس رو گرفتم که برم و با فضا و مربی اشنا بشم.کلاس ها برای همه سنین برگزار میشد. هم عمومی بود هم خصوصی .بر اساس تعیین سطح . منم که حسابی مبتدی .

بهترین کارگاه آموزش سیاه قلم

مربی با حوصله زیاد پای نا بلد بودن من نشست و تو همون جلسه اول احساس کردم نه بابا ترشی نخورم یه چیزی میشم…البته این از آموزش عالی و راضی کننده ای بود که مربی جلسه اول به من داد . از اون روز خیلی نمیگذره اما تو همین زمان کم من کلی پیشرفت کردم وراهی  تا حرفه ای بودن ندارم . برای ذوق خودمم که شده توی تمرینام تصویر چهره ی دور و بری هامو میکشم با کمک استاد ایراد گیری میکنم و با کمترین هزینه تبدیل میشن به یک هدیه و  تقدیمشون میکنم .

احساسشون موقع دیدن این تصاویر قابل وصف نیست . هم حال من خوبه هم اونایی که تصویر خودشونو میبینن و من از این احساس و اتفاق بسیار راضی ام . حتی تصمیم دارم در آینده یک گالری نقاشی بزنم که کارهام رو توش به نمایش و نهایتا فروش بزارم. شما هم اگه حتی یکذره به هنر علاقه دارین  یک سر به آموزشگاه حوض نقاشی  بزنید.آدرس و تلفن تماسش رو هم با سرچ کردن ” آموزشگاه حوض نقاشی ” توی گوگل به راحتی بدست میارید.مطمئنم ذوق زده میشید و باعث هنرمند شدنتون میشه .

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...